ARIZALI ÜRÜN LERE BAKILMASI HAKKINDA
- mufeta
- Mesajlar: 2
- Kayıt: 11 Nis 2018, 11:27
- İletişim:
- Durum: Çevrimdışı
ARIZALI ÜRÜN LERE BAKILMASI HAKKINDA
TEKNİK SERVİSE GİDEN ÜRÜNÜMÜZ 1 AYDIR CEVAP GELMEDİ BANA BİLGİ VERİNİZ
En son mufeta tarafından 12 Nis 2018, 15:27 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- Uğur
- Mesaj Panosu Yöneticisi
- Mesajlar: 8891
- Kayıt: 06 Mar 2018, 10:37
- Konum: İstanbul
- İletişim:
- Durum: Çevrimdışı
Re: ARIZALI ÜRÜN LERE BAKILMASI HAKKINDA
Bu platformdan sadece Teknik Destek verilmektedir. Diğer konular bilgi ve kontrolümüz dışındadır. Arızalı ürünlerin tamiri PLC Merkezi tarafından gerçekleştirilmekte olup yaşadığınız sorunları PLC Merkezine iletebileceğiniz gibi sorunun devam ediyor olması durumunda konuyu ürünleri aldığınız DELTA bölge partnerine ileterek çözüm için DELTA Türkiye'den bilgi talep edebilirsiniz.
Uğur Birdal - Technical Support Team Manager - DELTA Electronics Turkiye
Bildirimler İçin Whatsapp Kanalımıza Katılın
Whatsapp Kanal
https://www.linkedin.com/in/ugurbirdal
Bildirimler İçin Whatsapp Kanalımıza Katılın
Whatsapp Kanal
https://www.linkedin.com/in/ugurbirdal