ARIZALI ÜRÜN LERE BAKILMASI HAKKINDA

Cevapla
Kullanıcı avatarı
mufeta
Mesajlar: 2
Kayıt: 11 Nis 2018, 11:27
İletişim:
Durum: Çevrimdışı

ARIZALI ÜRÜN LERE BAKILMASI HAKKINDA

Mesaj gönderen mufeta »

TEKNİK SERVİSE GİDEN ÜRÜNÜMÜZ 1 AYDIR CEVAP GELMEDİ BANA BİLGİ VERİNİZ
En son mufeta tarafından 12 Nis 2018, 15:27 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
Uğur
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 8891
Kayıt: 06 Mar 2018, 10:37
Konum: İstanbul
İletişim:
Durum: Çevrimdışı

Re: ARIZALI ÜRÜN LERE BAKILMASI HAKKINDA

Mesaj gönderen Uğur »

Bu platformdan sadece Teknik Destek verilmektedir. Diğer konular bilgi ve kontrolümüz dışındadır. Arızalı ürünlerin tamiri PLC Merkezi tarafından gerçekleştirilmekte olup yaşadığınız sorunları PLC Merkezine iletebileceğiniz gibi sorunun devam ediyor olması durumunda konuyu ürünleri aldığınız DELTA bölge partnerine ileterek çözüm için DELTA Türkiye'den bilgi talep edebilirsiniz.
Uğur Birdal - Technical Support Team Manager - DELTA Electronics Turkiye

Bildirimler İçin Whatsapp Kanalımıza Katılın
Whatsapp Kanal

https://www.linkedin.com/in/ugurbirdal
Cevapla

“Genel Konular” sayfasına dön