1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

ARIZALI ÜRÜN LERE BAKILMASI HAKKINDA

Gönderilme zamanı: 12 Nis 2018, 13:59
gönderen mufeta
TEKNİK SERVİSE GİDEN ÜRÜNÜMÜZ 1 AYDIR CEVAP GELMEDİ BANA BİLGİ VERİNİZ

Re: ARIZALI ÜRÜN LERE BAKILMASI HAKKINDA

Gönderilme zamanı: 12 Nis 2018, 14:23
gönderen Uğur
Bu platformdan sadece Teknik Destek verilmektedir. Diğer konular bilgi ve kontrolümüz dışındadır. Arızalı ürünlerin tamiri PLC Merkezi tarafından gerçekleştirilmekte olup yaşadığınız sorunları PLC Merkezine iletebileceğiniz gibi sorunun devam ediyor olması durumunda konuyu ürünleri aldığınız DELTA bölge partnerine ileterek çözüm için DELTA Türkiye'den bilgi talep edebilirsiniz.